Hötorgshallens tidning Hallen vinner bästa kundtidning – igen

hallen-vinnare

I förrgår utsågs Hötorgshallens egen kundtidning, Hallen, till Sveriges bästa kundtidning för konsumenter år 2015. HURRA!!! Svenska Publishing-prisets motivering löd:

”För ett generöst innehåll, raka möten, god typografi och utsökt foto – en visuell upplevelse”

navii
Det glada gänget bakom tidningen: Peder Edvinsson, redaktör och Jonas Larsson, chefredaktör och Kristina Funck, projektledare från företaget Navii. Så här säger Peder om vinsten:

”Vi blev så otroligt glada när prisutdelaren Alexandra Pascalidou sa att vi hade vunnit igen. Under ett pågående kramkalas släntrade vi upp på scenen och log nog bredast av kvällens pristagare när vi till slut kom fram i strålkastarljuset och fick blommor och statyett. Vi vet att vi gör en bra tidning eftersom vi har en bra grundidé för den och för att innehållet bygger på all den kunskap om råvaror och måltider som finns i Hötorgshallen. Vi krånglar inte till det utan försöker bara använda råvarorna och våra verktyg på bästa sätt.”

Hallen vann även guld i Svenska Publishing-priset förra året så vi kan helt enkelt konstatera att Hötorgshallen har Sveriges bästa kundtidning, yey! Om du inte redan har ett exemplar av tidningen är det dags att komma förbi Hötorgshallen på ett besök för att hämta ett! Gratis så klart.